Skip to content

Cart

Your cart is empty

Do Not Sell or Share My Personal Information

Effective Date: October 1, 2025

Sahara Case LLC uses advertising and analytics tools (for example, Meta Pixel and Google Ads) that may constitute a “sale” or “sharing” of personal information for cross-context behavioral advertising under some state privacy laws (e.g., California CPRA, Colorado, Connecticut, Virginia, Oregon, Texas).

Your Choices

  1. Opt out of sale/sharing and targeted advertising:
    • Use our Cookie Settings to disable “Advertising” cookies and pixels.
    • We also honor recognized universal opt-out signals (e.g., Global Privacy Control, “GPC”). If your browser sends GPC, we treat that as an opt-out in applicable states.
  2. Rights requests (access, deletion, correction, portability, appeal):
    • Email marketing@saharacase.com with the subject “Privacy Request” and include your name, email, and request type.
    • Authorized agents may submit requests with proof of authorization.

How to Exercise Your Opt-Out

  • Visit: /policies/cookie-settings to adjust cookie preferences.
  • Ensure your browser’s Global Privacy Control is enabled if you want it applied automatically.
  • You may also email marketing@saharacase.com to request a non-cookie-based opt-out (we’ll maintain a record keyed to your email).

Minors

We do not knowingly sell or share personal information of consumers under 16. If we learn this has occurred, we will delete such information and honor opt-out preferences.

Questions?

Sahara Case LLC
199 E 52nd St, Suite 100
Garden City, ID 83714
marketing@saharacase.com

Customer Reviews

Overall rating: 4.5 / 5 from 2873 reviews.

The phone i protected is a galaxy S21 it's an older phone I let the kids watch cartoons and it needed a new screen protector as the last one cracked. This kit is pretty nice, comes with 2 screen protectors and the materials needed to clean your screen before application. I only gave 4 stars because the screen guide that came with my kit has very vague instructions and I was not able to figure out how to use it. Everything else was great. The screen protector feels durable and has a quality feel to it.

ZeroDamage Clear Tempered Glass Screen Protector (2-Pack) - Samsung Galaxy S21 5G (2021)

At first I was very disappointed with my first iphone case with Sahara, they sent me the wrong case due to storage room error. However they made it right “they did the right thing and sent me the correct one the second time delivered” their mistake, and copt to it. I am very happy with my iphone 14 pro max case. Hey, they also let me keep the first one. Keep up the good work… A true customer.

iPhone 14 Pro Max Clear Hard Shell Case | Venture Series

It's cute but there's no world where I'd fork over a whole $50. Luckily it was my first purchase through the Shop app so I paid only $19 for it on promotion. The lettering looks like stickers and the entire thing has a cheap feel to it.. the mouse arrived with a discoloration defect. I'm sure this one's on me, but the setup is battery powered. Thankfully some batteries were included, but I'm not looking forward to switching them out each time they die. Not sure why I thought I purchased a rechargeable set.

Wireless Keyboard & Mouse Combo - Soft Click, Colorful 100 Keys

Item came damaged and didn’t work. There was confusion on who to speak with for a resolution between Sahara and Anker. While it was not an easy process, ultimately, I did receive an email that I would be refunded, which made the issue better.

Anker 313 Wireless Charger (Stand)

Unfortunately, the screen protector did not fit my Apple Watch Series 12 as advertised. SaharaCase’s website specifically listed compatibility with this model, which is why I purchased it. I had verified compatibility beforehand, as SaharaCase was one of the few companies offering a glass-only screen protector rather than a case for the newer Apple Watch. When I installed it, the fit was incorrect and my touchscreen stopped functioning, so I promptly removed it and contacted customer support. Although it took some additional follow-up to get a response, I appreciate that the SaharaCase team worked with me after the fact to resolve the issue and ultimately provide a full refund. While the product didn’t work out for my watch, I’m grateful the team helped reach a satisfactory resolution. I would encourage other buyers to confirm compatibility before purchasing

Apple Watch Series 11/10 (42mm) Screen Protector - 3D Thermoformed Tempered Glass with Applicator | ZeroDamage

Customer video review of Wireless Keyboard & Mouse Combo - Silent Click, Colorful 104 Keys

Not as quiet as my other keyboards. And the cat mouse has too high of an arch for me. Ended up using a shorter mouse. I also seem to make more typing errors with this one than my other Sahara keyboard. Probably going to switch back.

Wireless Keyboard & Mouse Combo - Silent Click, Colorful 104 Keys

I tried requesting a refund but have not heard back from anyone or sent a label to return your product

iPhone 18 Pro Waterproof Case - Rugged Protection with MagSafe & Kickstand | Oasis Series

Store owner replied: Hi Thomas, We’re sorry to hear about your experience. We would, however, like to clarify the situation. You contacted us on September 28 requesting a refund, and we responded the same day asking for the reason for the return so we could proceed with your request. Unfortunately, we did not receive a response to that message, so we were unable to continue processing the refund. We understand that emails can sometimes be missed, but in this case, we were waiting for the requested information from you before we could proceed. We’re still happy to assist and complete the refund once we receive the necessary information. We apologize for any confusion and hope we can get this resolved for you.

10 days and it has not arrived and no update till today after I sent 3 emails Not good customer service service

iPhone 18 Pro Max Case - Venture Series Liquid Silicone MagSafe with 360° Ring Stand

Store owner replied: Hello Ralph, We sincerely apologize for the delay in delivering your order and for the lack of timely updates. We understand how frustrating this experience must have been especially when you needed a case for your new iPhone. We reached out to you directly and offered a full refund while allowing you to keep the item as an apology for the inconvenience. We're sorry we didn't meet your expectations and we appreciate the opportunity to address your concerns. Best regards, Sahara Customer Support

The case itself fits on the phone but it’s not as secure as it should be, on the corners of the phone it’s super loose and comes off the phone with minimal effort. I like the texture of the case but it doesn’t fit tight like it should.

iPhone 17 Pro Case - Suede Leather | Indy Series

Store owner replied: Hi Brison, We’re sorry to hear that the case is not fitting as securely as expected. We reached out to you by email a few days ago regarding your review and asked for your order number and a photo of how the case is fitting around the corners, but we haven’t received a response yet. We’d still be happy to look into this and find the best way to help. Please feel free to reply to our email with the requested information so we can assist you further. We apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention!